Khamis, 14 Julai 2011

Top 10 idols best at playing piano

(Photo source : malaysianelf@tumblr)

Top 10 idols best at playing piano

1:MBLAQ(Seungho)
2:SNSD(Seohyun)
3:SUPER JUNIOR(Ryeowook)


4:JYJ(Junsu )
5:2pm (Nickhun)
6:BIG BANG(Taeyang)
7:JYJ(Jaejoong)
8:SHINee(Taemin)
9:BEAST(yeoseob & doojoon)
10:SUPER JUNIOR(Heechul)



 Dividers



Kyaaa!!! 2 Top 'bias' saya ada tersenarai di sini (Ryeowook&Doojoon).
Saya memang suka dengar orang main piano.Bunyi piano memang menyenangkan dan irama harmoni yang saya suka.


saya suka lihat Ryeowook oppa dan Doojoon oppa bermain piano. Memang tidak berkelip mata apabila saya melihatnya dan irama tersebut memang menangkap hati saya.


PS - Kebanyakan lelaki (saya maksudkan selebriti) yang saya suka mesti pandai main piano (walaupun anime).


credit: ningin
shared by AYOSHIARI@sj-world.net

Reblogged from Malaysianelf@tumblr.com


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan