Ahad, 10 Julai 2011

MinWook movie featured


'TEMPTATION OF THE WOLVE vs JACK THE RIPPER'

KYAAA!!!!! (BERDARAH HIDUNG SEKEJAP)
OPPAAA!!!! SO HANDSOMEEE
(Tak habis-habis dengan CAPSLOCK)

Bila dah teruja mestilah wujud CAPSLOCK, TANDA SERU dan BUNYI KHAS serta tak lupa juga dengan keadaan diri masa lihat gambar ini.

OMG!! Mereka terlihat seperti mahu bergaduh #hahahaha

Baiklah, sebenarnya saya tak ada kerja dan tiba-tiba gambar nih muncul kat setiap Twitter dan Tumblr, jadi saya pun ambil lah untuk santapan mata #hehehehe.

Jagiya! kenapa kamu selalu mengacau fikiran saya? saya boleh terkena sakit angau jika berterusan begini (uikks?bukan dah kena ker?)

Apa-apa pun, saya tetap sokong kamu semua!!!!!

P.S - MinWook pun merupakan salah satu OTP saya #hehehe


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

2 ulasan:

  1. serius cakap..HOT!! *berdarah gak hidung nih* >/////<!!!!!

    BalasPadam
  2. yeiih..? serabaii??! yang musketeer tuh pon aq wat tak tau jer.. ;P hahahaha xD

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan