Rabu, 13 Julai 2011

Keputusan PLKN


#Hahahahahahaha
Akhirnya setelah lama saya menanti, dapat juga saya mengakses laman web Khidmatnegara.gov.my.

Yang paling menggembirakan ialah saya tidak diterima untuk menyertai PLKN siri 9/2012
#weewittttHahahaha

Mungkin rezeki saya pada tahu hadapan pula. Oleh itu, saya mempunyai masa untuk bekerja sambilan sementara menunggu keputusan SPM nanti.

Kepada kawan-kawanku! agak pelik bila kita sekumpulan tidak diterima kecuali Siti.
Diharapkan Siti dapat menyesuaikan diri di sana nanti dan menceritakan pengalamannya kepada kami
#ceritamacamtahunnihjermasuk


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. haha xD yea2 agak pelik satu group tak pergi..aduh..siti jelah yang pegy..
    agak jeles sebab PLKN penuh dgn adventure tapi tak mengapa, kita boleh carik kerjaaa~ ;)

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan