Ahad, 10 Julai 2011

Happy Birthday Heechul Oppa !


Mula-mula sekali saya nak ucapkan Selamat hari lahir yang ke 29 kepada Heechul oppa!!!

Semalam dah rancang nak 'countdown' bersama-sama petals dan ELF yang lain tetapi semasa nak menunggu waktu tiba saya telah tertidur.
Memang tak dapat sertai rancangan tuh, dah dua kali saya terlepas. Semasa 'Birthday' Leeteuk oppa hari tuh pun saya tertidur jugak (wahai mata, sejak bila kamu suka tidur awal?).
Lepas nih rancangan untuk Yesung oppa,Donghae oppa,Henry Gege,Shindong oppa akan menyusul pula. Saya akan pastikan saya ikuti semua itu!! Tiada lagi terlepas~

P.S - Saya baru sedar yang kebanyakkan 'entry' saya penuh dengan ucapan selamat hari lahir (dah macam tukang ucap 'birthday')


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

Hidup anda di penuhi keberkatan