Ahad, 24 Julai 2011

Edit Blog ^_^

 Saya telah mengedit 4 blog termasuk saya punya dimulai 
pukul 5.25 petang pada 22 Julai hingga 11.30 malam pada 23 Julai. 
Hanya tuhan saja tahu betapa penatnya diri saya ini. 
Sekarang tangan saya mula sakit sehingga ke urat.

Baiklah, ini ialah hasil blog yang telah saya edit 
keseluruhannya dari segi coding dan juga header blog.


( Blog saya sendiri yang telah dikemaskini )


 Blog Syazie 


Blog Hira


 Blog Elin 

#Hahahahaha, memang bermacam-macam warna tema. Blog manakah yang anda
 rasa menarik hati?  #cheewah
Oleh itu, saya amat berpuas hati apabila melihat hasilnya walaupun tak sebeberapa.


P.S - Ada sesiapa yang nak tempah header? Sementara saya masih 
ada masa jadi saya akan buat.





THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. saya suka semuanya~!!!!! ^^- warna Elin and Thirah lawa meyh~ sweet jer..adeyh xleh nak puji sangat kang kembang si gugu uh.. ><" LOL xD good work Joomin~!

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan