Khamis, 2 Jun 2011

Selamat hari Ulang tahun ELF !


YEAH !:9: Hari ini ialah hari sambutan ulangtahun ke-5 ELF!
apa itu ELF? hahaha,
saya takkan terangkan di sini dan rujuklah Encik Google untuk mengetahuinya.
Baiklah, siapa yang teruja:16: hari ini sila angkat tangan !
(memang dah tak betul, mana boleh angkat tangan dalam blog:face23:)

Saya betul-betul teruja hari ini. Sehari suntuk saya hanya mendengar lagu Super Junior
(seperti melakukan ulang kaji untuk mengingati lagu mereka)

Hari ini saya pergi jalan-jalan ke Pasar Seni dengan niat untuk membantu
adik saudara saya membuat kad bas, tapi terasa perjalanan itu
sia-sia kerana kad pelajar telah kehabisan stok.
Oleh itu, saya menghilangkan rasa tidak puas hati dengan makan Takoyaki !

(Saya dah mula sukakan TAKOYAKI terutamanya perisa AYAM !)

(Baiklah, hari ini saya juga minum 'ICE BLENDED BUBBLE TEA')

Hahaha, tapi saya tak beberapa gemarkan 'bubble tea' nya,
saya minum airnya sahaja , perisa Vanila.
(Asyik cerita makanan sahaja, anda pun dah tau semua nih, hahaha)

Oleh itu saya Gembira hari ini walaupun ada perasaan sakit hati sedikit.


P.S -- Suami saya Ryeowook yang membuatkan saya GILA :face2:


(Jangan serang saya RYEOSOMNIA,kita sama-sama kongsi suami,hahahaha)
:bajukorea :

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. haha, selamat ulang tahunn~! LOL xD anda takkan makan takoyaki tuh tanpa ajakan Syazie Alee xP bueek! haha! takoyaki!!!! nyum2 lain kali makan tuh dengan minum bubble tea sekali gus!~ hehe ^^-v

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan