Ahad, 12 Jun 2011

Berakhirnya cuti,bermulanya sekolah

Monkey pink flower14
Dapat juga menulis blog hari ini selepas asyik menangguhkan niat beberapa hari yang lalu.Bear Emo BF
Dalam masa seminggu ini, saya tak banyak keluar rumah melainkan pergi buat kad bas dan bermandi-manda di kolam air panas.:best :
Kolam air panas di mana? Kolam itu terletak di Selayang.
Saya pergi pada pukul 1 pagi sebab seronok mandi air panas pada waktu sejuk camtuh. Di sana banyak keluarga yang berseronok bermain dengan air panas (?).

Pada mulanya, niat hanya nak bermain dengan anak buah saja, tetapi saudara
saya asyik ajak rendam sekali dalam kolam tu.
Saya pun ikutlah berendam sekali :wol!:((ramai sangat orang berendam)
Saya malas nak bercerita yang selanjutnya.
Oleh itu,kami bergembira di sana.
:Wet:(
Hari ini hari terakhir untuk cuti sekolah, saya agak sedihMonkey pink flower4
Saya nak cuti lagi :nang!: !!!

Akhir sekali, saya amat rindu Monkey pink flower24pada adik saudara kesayangan saya, Nurul!

:makelaugh : P.S - Nurul, Bila ada cuti nanti, kita sambung keseronokkan kita bersama.

Jadi, siapa yang tak sabar nak ke sekolah?
Saya hanya tak sabar untuk berjumpa
dengan kawan-kawan
dan nak lihat sekolah yang telah diubah suai
pada cuti 2 minggu nih.


:sleepy2 : Di tulis oleh yayah pada waktu tengah bosan
dan kehilangan idea,hehe:please:

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan