Ahad, 29 Mei 2011

Tanggapan artis Malaysia terhadap Artis KPOP bhagian 2

 HARAP MAKLUM, HANYA SEGELINTIR ARTIS MALAYSIA, BUKANNYA SEMUA


Saya ingin beritahu, apa yang mereka rasa (**** dan ****) taklah seteruk yang di rasa Super Junior
bila mereka di negara sendiri. Kalau anda nak tahu, peminat Anti di sana lebih DAHSYAT (pedulikan ejaan) daripada yang ada di Malaysia. Anda nak merasai seperti itu juga? kalau tak nak tak payah buat
kenyataan sebegitu.

SUPER JUNIOR pun pernah di anak tirikan sendiri oleh Syarikat Rakaman mereka.
Layanan yang mereka terima lebih teruk daripada yang anda terima.
Anda bernasib baik kerana masih di jemput untuk membuat persembahan di sana daripada
tiada langsung.
Mereka tetap tabah dan tak banyak mengadu pasal hal tersebut.
Dah lumrah hidup seorang artis, memang banyak dugaan.

Tapi kalau setakat dugaan kecil macam tuh pun tak boleh terima,
baik tak payah jadi artis lah.

Cubalah jadi artis yang professional sikit macam Datuk Siti ker,
barulah kami minat.
Walaupun anda telah lama jadi artis, tapi kelakuan macam baru semalam anda 
debut, kasihan.

Kami tak dapat nak sokong anda lagi sejak anda sudah kutuk
idola kami.
Cubalah anda memahami kami, anda juga akan
jadi seperti kami jika idola anda dikutuk.

Oleh itu, fikir dahulu sebelum bertindak!!!


Dan satu lagi, Kalau dah minta maaf tuh, minta maaf lah dengan ikhlas
bukannya terpaksa. Dah minta maaf lepas tuh nak kutuk
balik sebab peminat KPOP masih 'bashing' anda.
Jadikanlah perkara ini sebagai teladan. Jangan cuba-cuba berani nak ulanginya
lagi. Kami tak akan pernah toleransi.

Kalau dah marah sangat, janganlah tulis di laman sosial anda kerana peminat
KPOP berada di mana-mana sahaja. Sekali anda tulis, semua turut ikut serta
menyerang anda. Bila dah kena serang, mulalah nak maki-maki kami.

Kami faham anda seorang manusia seperti kami, selalu melakukan kesilapan.
Tapi kan lebih baik kalau kita sama-sama mengelakkanya daripada berlaku.
Kalau kita tak jolok sarang lebah, takkannya lebah tuh nak kejar dan sengat kita.

Hal ini tak enak di pandang orang. Ingatlah wahai Kakak-kakak, abang-abang dan pakcik-pakcik
yang telah mengutuk tuh, Sama-sama cari rezeki
di industri muzik, beginilah layanan yang anda akan terima
jika tersilap langkah.

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. waarrghh ape yg ko ckp tu btol..
    100% SETUJU....
    bagos...jdkn dato Siti sbgai ctah sbb tu dye bleh lame kat industri ni..

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan