Ahad, 29 Mei 2011

Super Junior M di Malaysia


Huwaaaaa!!!! Seronok betul bila saya lihat video-video yang di rakam pada konsert Super Junior M
semalam. Sayangnya saya tak dapat pergi semalam, huhuhuhu.
Memang bagus apabila Super Junior M cuba cakap bahasa Melayu, hahaha 
(saya cinta kamu, sayang, apa khabar dan tak payah tanya)
Daripada pemerhatian saya, mereka telah berjaya membuat persembahan dengan bagus sekali !
Lepas nih, selalulah datang ke Malaysia, kami amat mengalu-alukan.

(Dream Concert di Korea)

Baiklah, ada satu hal lagi yang membuatkan saya bangga menjadi peminat Super Junior a.k.a ELF iaitu
semangat yang di berikan untuk menyokong Super Junior.
Hal ini berkaitan dengan saudara jauh kami iaitu ELF Korea yang hadir dalam Dream Concert
yang di adakan semalam. Meskipun Super Junior tidak mengadakan persembahan
pada malam itu seperti tahun-tahun yang lepas, namunmereka tetap hadir
untuk menyaksikannya, tambahan pula Heechul oppa yang menjadi pengacara.
Konsert Super Junior M pada Hari Belia dan Dream Concert Korea di adakan pada malam dan hari
yang sama.
Kita patut berterima kasih kepada Super Junior M yang sanggup datang mengadakan
persembahan di sini.


LOVE SUPER JUNIOR FOREVER !

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

Hidup anda di penuhi keberkatan