Sabtu, 28 Mei 2011

Nak pergi Putrajaya !

Yo ! yo! :perhatian:((cara baru pulak), hari ini saya nak bersedih sekejap di sebabkan
tak tahu lagi dapat pergi Putrajaya atau tidak.
Saya nak sangat tengok:puppyeyes: Konsert Super Junior M hari nih. Peluang begitu memang
susah nak dapat sebab konsert tersebut percuma.

Oleh itu, saya minta bantuan abang saya untuk ke sana. Itu pun belum di pastikan lagi
dapat atau tidak, tapi saya berasa lega sedikit sebab dah mencuba sedaya upaya yang boleh
dan hanya masa saja yang menentukan sekarang.

Super Junior M ! Semoga bergembira di Malaysia ! :Fan giler:(




Video Translate: "Thank you. We are Super Junior-M! Something big is going to happen! Yes!! Super Junior-M is finally visiting Malaysia. WOW! we, Super Junior-M, are going to have fan meet to sing and have fun with you all at Malaysia. I myself, Eun Hyuk, have prepared BIG surprises for you. So come and cheer for us! Do you know when we are coming? May 28th! We members of Super Junior-M will visit Malaysia on this day, so everyone please do join us and let's have some fun! Ahn nyeong hi gae sae yo (bye bye)"


Take out with credit : heartsofmieramia


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan