Ahad, 8 Mei 2011

Catatan atau Coretan?

Hahahah, huhuhuhu~ saya tak tahu (dah banyak kali tulis macam nih). Semalam baru jawab soalan sejarah, jadi otak saya mengalami gegaran sedikit (Gila), hahaha . Saya tengok muka semua orang bila menjawab soalan sejarah tuh, betul-betul tertekan. Mereka tertekan sebab soalan yang keluar tuh bukan seperti yang mereka baca (Saya tergolong sekali). Dah habis, saya pun lepak sekejap dekat sekolah dengan Elin dan Thirah. Kami bercerita macam-macam terutamanya tentang MaharajaLawak. Dah sejam, baru kami pulang ke rumah (bosan kan?) hahaha, saya sebenarnya tengah mengantuk semasa menulis blog nih, sebab tuh main tulis saja apa yang terlintas di fikiran. Oh iya! SELAMAT HARI IBU!!! doakan peperiksaan saya sepanjang bulan ini! I Love U MOM!

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. citer maharaja lawak je ke..heheh

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan