Sabtu, 30 April 2011

Doa ialah hadiahku~

Hari ini saya bangun lambat kerana keletihan daripada latihan menari semalam. oleh itu, saya tidak hadir aktiviti kokorikulum di sekolah. Badan saya sakit sekarang (Terutamanya kaki dan belakang badan). Maaf ya kepada kawan-kawan yang mesej atau menelefon saya kerana saya tak respon, bateri habis (hahaha). Semalam dan hari ini saya dapat makan kek saja, perisa coklat dan kopi (Hari lahir adik saudara dan sumbangan kelas 5C). Betul-betul sedap. Tapi, sebab itu juga yang membuatkan saya berasa sedih sedikit bercampur cemburu. Mereka semua dapat kek atau hadiah semasa hari lahir, sebaliknya saya tidak. Saya tidak pernah merasakan bagaimana menyambut hari kelahiran. Namun, ada sesuatu yang membezakan saya dengan mereka, iaitu doa. Ibu saya tidak akan pernah lupa untuk berdoa buat kami semua apabila menjelang hari kelahiran kami. Itu adalah sebuah hadiah yang berharga saya perolehi, Doa Selamat.

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

1 ulasan:

  1. PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGLKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAANN.

    BalasPadam

Hidup anda di penuhi keberkatan