Sabtu, 23 April 2011

Coretan lagi~

Wah, hari ini sehari suntuk saya menghadap komputer. Maklumlah, peluang susah di dapati. Hari ini abang saya dengan baik hati memberi saya main internet lama-lama. Sebenarnya waktu saya main internet adalah pada hari Sabtu dan Ahad sahaja (Abang saya yang tetapkan jadualnya) tetapi kali ini saya dapat main selama tiga hari (bukanlah sesuatu yang baru bagi saya). Selama ini saya adalah pemain internet tegar (bahasa baru ke? hahaha).. Memandangkan tahun ini saya akan menghadapi SPM , masa saya bermain dikurangkan dan hanya diperuntukkan selama dua hari sahaja. Sedih rasanya tak dapat melayari internet lama-lama kerana banyak benda yang saya ingin buat dengannya. Tetapi saya bersyukur dapat bermain selama dua hari daripada tak dapat langsung (masih tak dapat terima kenyataan). Hari ini saya sudah mengemaskini semua blog saya, kalau nak tahu bukaklah sendiri.

P.S - Saya baru perasan yang saya suka mencampurkan bahasa formal dengan tak formal. Patutlah ayat bunyi lain macam saja. Tapi tak engapa, asalkan anda semua faham. Kalau tak faham juga, saya tak tahu nak buat apa-apa (pandai-pandailah fikir). Saya makin seronok lepas tengok muzik video Super Junior KRY !! DAEBAK OPPADEUL!!

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan