Ahad, 27 Mac 2011

Berusaha untuk SPM !

27 Mac 2011 ,

Hari ini saya tak pasti sama ada mahu menulis tentang pengalaman saya di Super Show3 atau tidak. Saya sibuk dengan kerja sekolah yang makin banyak. Memang susah bila dah tingkatan 5, semua kerja kena buat betul-betul sebab ia akan menetukan masa depan kita. Semasa kakak-kakak yang mengambil keputusan SPM 2010 pada rabu lepas, saya hanya mampu melihat reaksi mereka sahaja. Tak dapat di bayangkan pada tahun depan saya juga akan mengalami pengalaman seperti itu. Apa yang patut saya buat? adakah senyum atau menangis ketika mengambil keputusan. Semua itu boleh di ubah jika saya berusaha keras pada tahun ini untuk memperbaiki subjek yang lemah dan menguasai subjek yang lain. Saya mahu melihat keluarga saya bangga dengan pencapaian saya dan mengharumkan nama keluarga saya juga. Saya ada buat beberapa perancangan untuk tahun ini, tapi saya rasa saya perlukan kaunselor untuk membimbing saya. Saya NAK BERUBAH. Saya harap saya akan mempraktikkan apa yang saya cakap ini. Semua ini ialah HARAPAN yang bercampur dengan USAHA berserta DOA untuk mencapai KEJAYAAN bagi merealisasikan IMPIAN.


THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan