Ahad, 2 Ogos 2009



aku selalu dikecewakan oleh seorang insan yang digelar 'kawan'. salahkah diriku inginkan merasai kebahagian.aku cemburu melihat orang lain mendapat kegembiraan dengan kawan mereka.selama ini aku telah dikecewakan sebanyak 6 kali. janji semuanya palsu.betapa peritnya menahan tetapi aku sabar dan tabah.aku telah mencuba jadi seorang kawan yang baik dan setia tapi mereka mempermainkan aku.hanya aku saja patut mengalah dan mengikuti keputusan mereka.aku rasa macam ingin rantau berjauhan untuk mencari seorang kawan yang setia yang boleh aku luahkan perasaan sedih yang sudah lama terpendam di hati.aku sudah banyak menitiskan air mata kerana perbuatan seorang 'kawan'.kadang-kadang mereka tidak boleh dipercayai.semasa aku bersedih,mereka sedang bergembira.semasa mereka sedih, aku turut kongsi bersama.
Saya berharap kepada sesiapa yang membaca luahan ini akan tahu pengorbanan seorang rakan dan jangan sesekali mengecewakan mereka..pilihlah kawan yang akan mebimbing anda ke jalan yang benar..

THANK YOU, SEE YOU IN THE NEXT POST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hidup anda di penuhi keberkatan